Hopp til hovedinnhold
NHN

Brukerstøtte sørger for at ansatte i helseforvaltningen har ett kontaktpunkt når de har IT-tekniske spørsmål.

Brukerstøtte henger sammen med tjenesten digital arbeidsplass, men er prissatt separat. Det vil si at denne tjenesten ikke kan bestilles uten en digital arbeidsplass.

Kundesenteret tar imot, loggfører og besvarer henvendelser fra ansatte i helseforvaltningen. Kundesenteret er ansvarlig for saken frem til den er løst. Ansatte i helseforvaltningen kan følge status på sine saker i sluttbrukerportalen.

Kundesenteret utfører generell teknisk brukerstøtte og veiledning (som opprettelse av brukere, tilgangsstyring og resetting av passord). I tillegg utfører de feilsøking og retting av feil og mangler på teknisk utstyr og standard applikasjoner (ikke fagapplikasjoner). Kundesenteret behandler også bestillinger av maskinvare og programvare.

Utover det som er inkludert i standard brukerstøtte, kan dere bestille:

  • opplæring til nyansatte
  • hasteordre
  • on-site støtte
Fant du det du lette etter?