Her får du svar på ofte stilte spørsmål om hjemmekontortjenesten.
Ofte stilte spørsmål
Hvem kan benytte tjenesten?
Hvordan bestiller jeg tjenesten?
Hva koster det å benytte tjenesten?
Hvilke versjoner av macOS er støttet?
Hvilke versjoner av Windows er støttet?
Hva gjør jeg om jeg glemmer PIN-koden til buypass kortet mitt?
Kan jeg bruke en videoløsning samtidig som jeg er koblet til hjemmekontortjenesten?
Finnes programvaren jeg trenger å installere uten å benytte pakkeinstallasjon?
Hvorfor fungerer ikke det nye Buypass smartkortet mitt?
Trenger du hjelp?
Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål her kan du kontakte vårt kundesenter.
Se også installasjonsveiledning og brukerveiledning før du kontakter kundesenteret.
Merk at veiledning knyttet til lokalt oppsett på PC/Mac gjøres kun innenfor ordinær åpningstid (hverdager kl. 08 – 20).