Har dere endret eller avsluttet tilknytningen til Helsenettet? Eller har dere byttet utstyr i forbindelse med feil eller oppgraderinger? Da må dere returnere utstyret.
Ved oppsigelse eller endring av tilknytning vil dere motta en e-post fra Norsk helsenett sitt kundesenter med returlapp for retur av utstyr. Hvis dere ikke har mottatt dette innen nedkoblingsdato, ta kontakt med vårt kundesenter.
I e-posten vil det være spesifisert hvilket utstyr som skal returneres. Alt utstyr tilhørende deres helsenett-tilknytning skal sendes i retur til oss. Hvis dere mottar returlapp fra andre enn Norsk helsenett, ta kontakt med vårt kundesenter.
- Ved forsendelse må utstyret pakkes forsvarlig i egnet emballasje, for eksempel bobleplast.
- Strømadapter /strømledning skal alltid følge med og sendes sammen med ruter.
- Norsk helsenett benytter Infocare for utstyrshåndtering og Bring som transportør.
Utstyr sendes til:
Infocare Norge
Att: ICT Logistikk / Varemottak
7435 TRONDHEIM
Eikenga 33B
NO-0579 OSLO
NORWAY
Kontaktinformasjon:
Vårt kundesenteret nås på telefon: +47 24 20 00 00 eller kundesenter@nhn.no.
Merk at veiledning og spørsmål knyttet til retur av ruter kun besvares innenfor ordinær åpningstid (hverdager kl. 08 – 20).